در آستانه 17 ماه می(27 اردیبهشت)؛ روز مبارزه با همجنسگراستیزی، تراجنسی‌ستیزی و دوجنسگراستیزی، سازمان دگرباشان جنسی ایران-ایرکو پس از مکاتبه و کسب مجوز از کمیته روز مبارزه با همجنسگراستیزی، تراجنسی‌ستیزی و دوجنسگراستیزی (IDAHOT)،‌ اقدام به ترجمه تعدادی از پوسترهای این کمیته به زبان فارسی نموده‌ است. در این اقدام تعداد 26 پوستر که مضمون آنها با جامعه دگرباش و غیردگرباش فارسی زبان مرتبط‌‌تر بود انتخاب و به زبان فارسی ترجمه شد. همچنین آماده سازی این پوسترها نیز توسط سازمان ایرکو انجام گرفت.

هدف از این ترجمه، در دسترس قرار دادن شعارهایی است که توسط کمیته ‌IDAHOT طراحی و توسعه یافته‌اند. بدیهی است که با دسترسی به مفاهیم و شعارهای موثر به زبان فارسی، مبارزه با همجنسگراسیتزی و تراجنسی‌ستیزی دامنه اثربخشی گسترده‌تری در میان فارسی‌زبانان خواهد داشت. همچنین این مفاهیم می‌تواند انگیزه و ایده‌‌های جدیدی برای مبارزه با همجنسگراستیزی و تراجنسی‌ستیزی در ایران ایجاد کند.

وبسایت http://dayagainsthomophobia.org پوسترهای مذکور را در  منتشر نموده است. همچنین شما می‌توانید این پوستر‌ها را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

امید است با همراهی شما، در بازنشر پوسترها، گامی مهم در جهت انتقال این پیام‌ها به مخاطبان آن برداشته شود.

روی پوسترها کلیک کنید تا آنها را در ابعاد بزرگ مشاهده کنید.

پوسترهای سال 2015

پوسترهای سال‌های قبل

برای عضویت در کانال تلگرام ایرکو اینجا کلیک کنید
عضو شوید!